Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Suzuki GSX 650 F (2008) – €3650
• Bouwjaar: 2008
• Kilometerstand: 54.371 km
• Zwarte kleur – sportieve en nette uitstraling
• 656cc viercilinder – krachtig en soepel
• Volledige kuip – goede windbescherming
• Comfortabel rijgedrag – ideaal voor dagelijks gebruik of toerritten
• Rijklaar
Meer info? Stuur gerust een bericht!
-----
Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.
Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze gegevens:
SWIFT MOTOREN B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
1349 GK Almere
📧 info@swiftmotoren.nl
📞 036-5255590
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur
Bel of mail vrijblijvend!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viercilinder viertakt in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
Cilinder inhoud | 656 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | vier per cilinder, DOHC |
Brandstof toevoer | SDTV injectie, 36 mm |
Ontsteking | Volledig transistorgestuurd |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, oliegedempd, voorinstelbaar, 130 mm veerweg |
Vering achter | Swingarm, link type. In en uitgaande weg instelbaar |
Remmen voor | dubbele 310 mm remschijf met vierzuiger remcilinder |
Remmen achter | 240 mm remschijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1225 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Glass Splash White / Pearl Vigor Blue (CWH), Pearl Nebular Black / Metallic Mistic Silver (EGR), Pearl Nebular Black (YAY) |
Beschrijving | Sportieve allrounder, twee woorden die gelijk staan aan de nieuwe GSX650F! Een ideale motor om naar je werk te gaan of juist te ontsnappen aan je werk. De GSX650F combineert het bewezen 650cc motorblok van de nieuwe Suzuki Bandit met de dynamische uitstraling van een GSX-R sportmotor. Door toepassing van een hoger stuur en lagere voetsteunen behoudt de GSX650F zijn alledaagse comfort voor zowel korte- als lange afstanden. |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
 |
Swift Motoren B.V. |
|
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
|
 |
036-5255590
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken