Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2007, 78400 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 47791 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 47112 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.300,- p/mnd klik hier
2007, 44511 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2007, 57540 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2007, 23979 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.250,- € 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 78737 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 73392 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.795,- p/mnd klik hier
2009, 103293 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.475,- p/mnd klik hier
2009, 22905 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2009, 36920 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 44000 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 68664 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2010, 29500 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 31475 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 37549 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion