Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
MOTO GUZZI V 11 SPORT NAKED
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1999, 42733 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2001, 34000 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT MANDELLO ROSSO
MOTO GUZZI V 11 SPORT MANDELLO ROSSO
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2001, 33709 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2001, 39128 Km
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2002, 22023 Km
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
MOTO GUZZI V 11 LE MANS
€ 12.980,- p/mnd klik hier
2002, 7237 Km
MOTO GUZZI V 11 CAFE SPORT
MOTO GUZZI V 11 CAFE SPORT
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2004, 69316 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 11 CAFE SPORT
MOTO GUZZI V 11 CAFE SPORT
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2004, 69316 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion