Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON XL 883 N - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
River Rock Grey
Vermogen:
38 kW
Teller:
1.241 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                 Harley-Davidson
Type:                 XL883N / Sportster iron 883
Bouwjaar:          2020
KM stand:          1241 Km
Kleur:                 River Rock Grey
Cilinder inhoud: 883 cc
Btw marge:        Marge
Garantie:           6 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
ABS.
Zeer lage kilometerstand.
Screamin Eagle dempers.
10″ mini ape.
Highflow luchtfilter.
Stage 1 Tuning.
Forward controls.
Harley-Davidson Willy-G luchtfilter cover.
Harley-Davidson Willy-G Clutch cover.
LED koplamp.
3-1 Achterlichten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joeys Motor Ranch
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
055-2019811
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion