Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLHR / Road King
Bouwjaar: 1998
KM stand: 48678 Km
Kleur: Blauw / Zwart
Cilinder inhoud: 1851 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 Maanden
Opties en Accessoires: 113 CI S&S Crate Engine.
Custom Police build.
Werkende sirene
Werkende zwaailichten ( achterste afneembaar).
Streched koffers.
Harley-Davidson Zweefzadel.
Billet remklauwen voor.
Zodiac remschijven.
12V aansluiting.
Fog lights.
1 1/4 dik stuur.
S&S luchtfilter.
Screamin Eagle dempers.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 45 V-Twin, 4-takt |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1.449 cc |
Comp. verhouding | 8,8:1 |
Kleppen | 2, OHV |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 67 pk / 48.9 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 107 Nm bij 3.300 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 41.3mm telescopisch, cartridge-style demping |
Vering achter | Lucht-verstelbare korte schokdemper |
Remmen voor | 2x 292mm Schijven, 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | 292mm enkele schijf, 4-zuiger remklauw |
Voorband | MT90 B16 |
Achterband | MU85 B16 |
Wielbasis | 1.612 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 692 mm |
Drooggewicht | 345 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 |
Joeys Motor Ranch |
|
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2019811
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het
mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BOOM