Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grey
Vermogen:
153 kW
Teller:
7.732 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Streetfighter V4S / Streetfighter V4 S

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

De ultieme combinatie van agressieve styling, geavanceerde technologie en brute prestaties. Met zijn 208 pk, semi-actieve Öhlins-vering en ultralicht chassis is de Streetfighter V4 S klaar om elke bocht te domineren. Deze naked superbike levert pure sensatie op straat.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- Fabrieksgarantie

Onderscheidende opties:
- Ducati kentekenhouder carbon
- Ducati Seat cover
- Ducati knipperlichten
- Riding Modes
- Power Modes
- Cornering ABS EVO
- Ducati Traction Control (DTC) EVO 2
- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
- Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
- Ducati Power Launch (DPL)
- Ducati Slide Control (DSC)
- Engine Brake Control (EBC) EVO 2
- Daytime Running Light (DRL)
- Ducati Electronic Suspension (DES) EVO
- Öhlins Smart EC 2.0 veringbesturing
- 16 desmodromisch bediende kleppen
- Vloeistofkoeling
- Elliptische gasklephuizen
- Ride-by-wire
- ‘twin pulse’ ontstekingsvolgorde
- Contra-roterende krukas
- Aluminium monocoque hoofdframe
- Aluminium buizen achterframe
- Öhlins NIX30 upside-down voorvork
- Öhlins stuurdemper
- Öhlins TTX36 monoschokdemper achter
- Enkelzijdige aluminium achterbrug
- Marchesini gesmeed lichtmetaal velgen
- Pirelli Diablo Rosso IV Corsa banden
- Brembo Stylema monobloc remklauwen
- 5 inch TFT kleurenscherm
- Quick adjustment stuurknoppen
- Volledige LED verlichting
- Automatische bandencalibratie
- Lithium -ion accu
 
Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Zonder aanbetaling is reserveren helaas niet mogelijk.
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion