Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
S1000XR / S 1000 XR
Aangeboden door Leigraaf Motoren:
De BMW S 1000 XR 2025 is de ultieme symbiose van geschiktheid voor lange afstanden en High Performance sportmotorfiets. Je kunt hiermee zoveel bochten nemen als je wilt - alleen jij bepaalt wanneer de rit eindigt.
- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Fabrieksgarantie tot 2028
- Dealeronderhouden
- Nieuwste model 170PK
Onderscheidende opties:
- Bmw navigatie
- Bmw zij koffers
- Getinte sportruit
- Dynamic pakket
- Touring pakket
- Cruise control
- Dynamic Esa Pro
- Schakelassistent pro
- Handkappen
- Bagagerek
- Middenstandaard
- Bandenspanningcontrole
- Verwarmbare handvaten
- Navigatievoorbereiding
Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779
Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Olie-/watergekoelde viercilinder viertakt-lijnmotor met vier kleppen per cilinder |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 170 pk / 125 kW bij tpm |
Max. koppel | 114 Nm bij 9250 tpm |
Koppeling | Meerschijven-oliebad, anti-hopping, met zelfversterking |
Versnellingsbak | Zes versnellingen met klauwschakeling, geïntegreerd in motorhuis |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting 525 17/45 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | Upside-down telescoopvork, diameter 45 mm, trek- en drukstand elektronisch geregeld (Dynamic ESA) |
Vering achter | Dynamische "Electronic Suspension Adjustment", veervoorspanning elektronisch instelbaar, trek- en drukstanddemping elektronisch geregeld |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1541 mm |
Lengte | 2156 mm |
Breedte | 940 mm |
Hoogte | 1460 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Het doel van Leigraaf Motoren is om jouw die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat.
Onze collectie bestaat uit motoren met een lage kilometerstand en betrouwbare achtergrond.
 |
Leigraaf Motoren |
|
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
|
 |
06-31741779
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken