Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
ZILVER
Vermogen:
77 kW
Teller:
47.068 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
2delige Kofferset, ABS, ASC, Boordcomputer, Cilinderbeschermers, Handkappen, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Mistlampen, Pakket Veiligheid, RDC, Uitlaatbochten Verchroomd, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorplaza FME
Kieler Bocht 57
Groningen
Plan de route
050 547 0100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion