| |
BMW R 1250 GS ADVENTURE
2020, 71758 Km
DUCATI HYPERMOTARD 939
2017, 15688 Km
BMW S 1000 XR
2022, 34334 Km
YAMAHA TRACER 9
2024, 4460 Km
BMW F 800 GS
2008, 59703 Km
YAMAHA MT 10
2018, 41833 Km
YAMAHA MT 09
2023, 3860 Km
BMW R 1250 GS
2023, 14962 Km
BMW R 1250 GS
2022, 26388 Km
KAWASAKI NINJA 1000SX
2022, 11879 Km
BMW R 1200 GS
2012, 74540 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
2022, 21465 Km
BENELLI TRK 502 X
2020, 5385 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
2021, 29608 Km
BMW R NINE T PURE
2023, 10132 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
2019, 52761 Km
BMW R 1200 GS
2008, 96042 Km
BMW K 1600 GT
2022, 32131 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD