Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 13723 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2022, 11650 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2022, 501 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 837 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 1511 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 900 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 4747 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2023, 2500 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.900,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.900,- p/mnd klik hier
2023, 505 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 2290 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.950,- € 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 1519 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2024, 2050 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2024, 1392 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2024, 2561 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.900,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion