Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1900 A MIDNIGHT STAR - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Zwart
Vermogen:
74 kW
Teller:
43.892 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een stoer dikke motorfiets deze Cruiser met 1900 CC.

Zeer compleet uitgerust met een 3 delige lederen kofferset, sissy bar en afneembaar windscherm.

Verder standaard voorzien van Floor boards en hak teen schakeling.

Cruisers zijn ideaal voor ontspannen ritten en cruisen op de snelweg en bieden een klassieke, ontspannen motorrijervaring.

Ook een bijrijder of rijdster achterop zit zeer comfortabel.

Maak een proefrit en ga het ervaren.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Cardan aandrijving , instructieboek, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Sissybar, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion