Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2009
Yamaha XJ6
(Op voorraad)
- 3 maanden garantie
- 10 dagen gratis all risk verzekering
www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder |
Boring x slag | 65,5 mm x 65,5 mm |
Cilinder inhoud | 600 cc |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 78 pk / 57 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 59,7 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudig platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal, diamant vormig |
Vering voor | Telescopische vork |
Vering achter | Swingarm (monocross) |
Remmen voor | Dubbele schijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.440 mm |
Lengte | 2.120 mm |
Breedte | 770 mm |
Hoogte | 1.085 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 210 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De uitgeklede versie van de nieuwe XJ6 Diversion, de XJ6 ABS, heeft het pure Yamaha-DNA in alle vezels zitten. Met zijn serieuze straatimago en vlotte, open styling trekt de XJ6 ABS bij elk verkeerslicht de aandacht. |
| Dealerschappen: CAN-AM, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM |
Vos Oss Motoren, verkoop en onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn erkend motordealer van: Kawasaki, KTM, Can-Am, Husqvarna en nog een aantal scooter merken.
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in hun werk en helpen u graag!
Voor meer informatie gaat u naar: www.vos-oss.nl
 |
Vos Oss Motoren |
|
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
|
 |
0412-667722
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken