Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 700 ABS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Nimbus Gray grijs nardo
Vermogen:
55 kW
Teller:
7.962 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Voor mooie foto's kunt u het beste kijken op: WWW.BLOEMERTMOTOREN.NL                   

Perfecte Yamaha Tracer 700 ABS 55KW afkomstig van 1e eigenaar
. Kleur nimbus gray, 1e toelating 15-06-2020, 7962km. Voorzien van: Kentekenplaathouder kort (origineel Yamaha).

Meer info? bel: 06-15645000. Natuurlijk is inruil mogelijk.

We kunnen deze motor ook op 35KW leveren tegen een kleine meerprijs.

Uiteraard kunt u deze motor ook financieren via www.numotorrijden.nl

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

Meer informatie? Bel Rudie: 06-15645000

Bloemert Motoren
Achthoevenweg 14b
7951 SK Staphorst
06-15645000


Opties en Accessoires:
Kentekenplaathouder kort origineel Yamaha




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bloemert Motoren
Hoogeweg 18
Staphorst
Plan de route
06-15645000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion