Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 700 ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
Teller:
18.613 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

nette tracer 700 abs
35 kw met ixil uitlaat.
hoge ruit
valbeschermers en een wielstriping.
  • Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
    Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.

    - Afleverbeurt & garantie: €250,- 
    - Inruil van je huidige motor is mogelijk
    - Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
    - 10 dagen gratis verzekering mogelijk
    - Financiering mogelijk via NU Motorrijden
    - Proefrit op afspraak

    Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!

    Neem gerust contact met ons op:
    0512-542142 of 06-50851728
    verkoop@kobomotoren.nl

    Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kobo Motoren
Jade 10
Drachten
Plan de route
0512-542142
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion