Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 FAZER S2 ABS - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zwart
Vermogen:
72 kW
Teller:
17.689 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
yamaha - fz-6-fazer-s2-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aangeboden door Total Drive Motorcycles:

Zeer nette Yamaha Fazer FZ6 S2 met ABS!
  • Dealeronderhouden
  • Schade vrij!
  • 2e eigenaar
  • Onderhoudshistorie compleet
  • Standaard 3 maanden garantie
  • Nieuwe banden set
Kortom een hele nette Yamaha Fazer FZ6 S2 model uit 2010 met ABS en een lage kilometerstand. Alle slijtage delen van de motor zijn in orde en hij staat op een nieuwe set banden. 

Wat is er anders aan een S2 model ten opzichte van een normale?
Geupgrade dashbaord
Verbeterde remmen (monoblock remklauwen)
ABS 

Onderhouds historie is compleet aantoonbaar d.m.v. onderhoudsboekje en facturen.
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's: 
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524

  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's:
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Total Drive Motorcycles
Doctor Huub van Doorneweg 26C
Deurne
Plan de route
06-21340524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion