Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  FJR 1300 - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Grijs
Vermogen:
106 kW
Teller:
70.807 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: Yamaha fjr 1300 uit 2001 met 70.807km (we hebben nog 2 fjr’s)

Deze FJR 1300 is de perfecte sport/toermotor. Deze motor heeft het beste van beide werelden, comfortabele rechte zit van een toermotor met strakke rij eigenschappen en optimale rijbeleving van een sportmotor.

Voorzien van:
- Yamaha zijkoffers
- Ruime Givi Topkoffer 
- Instelbare vering (hard & soft)
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Schakelindicator 

Bij 67d km/eind 2024 is de motorolie vervangen + gasklephuis gereinigd. Het is een keurige motor, optisch netjes, enkel links wat kleine krasjes. 

Rijklaar meeneemprijs: €3899,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BETA
© 2000 - 2025 Motoroccasion