Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER TECH 300 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Mat zwart
Vermogen:
17 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Vespa GTS 300 Super Tech wordt aangedragen door de meest recente uitvoering van de 300 cc 4-takt één cilinder met 4 kleppen, vloeistofkoeling en elektronische brandstofinspuiting. Deze 300 HPE (High Performance Engine) is de krachtigste Vespa-motor ooit! De Vespa koppelt een hoog prestatieniveau met een laag brandstof verbruik. Zijn vermogen van 17,5, kW/23,8 pk bij 8250 toeren staat garant voor een superieure souplesse bij snelheid.

De Vespa GTS 300 HPE Super Tech is voorzien van een MIA connectiviteitssysteem, een 4,3" full collor TFT-scherm, zwarte velgen en gele details.


-incl: 24 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: Woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.
Maandag/Dinsdag open op afspraak.


-Euromotor Hoevelaken is de Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland.  U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, Occasions,    onderdelen, accessoires, kleding en helmen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion