Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
79 kW
Teller:
11.710 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Deze Triumph Tiger 900 GT Pro uit 2024 is de ultieme allroad motor voor wie comfort, technologie en prestaties zoekt in één stijlvolle machine. Met zijn karakteristieke 888cc driecilinderblok levert de motor moeiteloos vermogen, zowel bij lage snelheden in de stad als op lange stukken snelweg. Dankzij het lage gewicht en de uitstekende balans is hij verrassend wendbaar en voelt hij zich net zo thuis in bochtige bergwegen als op vlakke snelwegkilometers.

De GT Pro is de meest complete uitvoering binnen de Tiger 900-reeks en biedt alles wat je als rijder nodig hebt. De vering is volledig instelbaar, met elektronisch instelbare Marzocchi-achtervering die zich onderweg eenvoudig laat aanpassen aan jouw voorkeur of belading. De motor is voorzien van een quickshifter (up & down), waardoor schakelen vloeiend en snel gaat zonder gebruik van de koppeling. Het grote 7" TFT-kleurenscherm zorgt voor een overzichtelijk en modern dashboard met volledige Bluetooth-connectiviteit voor navigatie, muziek en oproepen via Triumph’s MyRide-systeem.

Rijden met de Tiger 900 GT Pro is veilig en ontspannen dankzij bochten-ABS en cornering traction control, cruise control, verwarmde handvatten én verwarmd zadel. Ook is hij uitgerust met keyless start, een middenbok, mistlampen en vijf rijmodi, waaronder een volledig instelbare Rider-modus waarmee je de motor precies naar eigen smaak afstemt.

Deze motor is afkomstig van het bouwjaar 2024, verkeert in uitmuntende staat en heeft slechts 11700 kilometer gelopen. Hij is dealeronderhouden, schadevrij en uitsluitend gebruikt door een liefhebber. Eventuele accessoires zoals originele Triumph koffers, valbeugels of andere extra’s zijn optioneel verkrijgbaar of bespreekbaar.

Ben je op zoek naar een moderne, betrouwbare en zeer comfortabele allroad motor waarmee je probleemloos lange reizen maakt én dagelijks gebruiksgemak ervaart? Dan is deze Triumph Tiger 900 GT Pro absoluut het overwegen waard.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion