Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Groen
Vermogen:
70 kW
Teller:
13.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een Triumph Tiger 800?

Mis deze zomerdeal dan niet!

Nu voor €7.199


Wij van Harder Motoren bieden dit puntgave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2012 en heeft pas 13.000KM ervaring en verkeerd in absolute topstaat.

De motorfiets komt met de volgende opties;
- Standaardvergroter
- Handmatige cruisecontrol
- Volledige technische controle
- Afleverbeurt
- Garantie


Voor slechts €7.199 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km en/of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Handkappen, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harder Motoren
Kaap Hoornstroom 14
Huizen
Plan de route
06-18865157
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion