Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Snowdonia White
Vermogen:
85 kW
Teller:
1.192 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
triumph - tiger-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In NIEUWSTAAT verkerende Triumph Tiger 1200 GT in de prachtige kleur Snowdonia White! Dit betreft een BTW motor, ondernemers kunnen de BTW (€2.948,33) terugvorderen. Prijs ex btw €14.039,67

De Triumph is voorzien van:
  • ABS systeem (instelbaar)
  • Traction Control (instelbaar)
  • Verschillende rijmodi Rain, Road & Sport
  • Geoptimaliseerde bochten ABS en Tractiecontrole
  • Adaptieve bochtenverlichting
  • Integrale LED-Verlichting met DRL koplamp
  • LED-hulpverlichting
  • 7-Inch TFT instrumentenpaneel met My Triump Connectiviteitssyteem
  • Actieve voorspanningsreductie
  • Handkappen
  • Keyless Ride 
  • 1 keyless sleutel
  • 2 normale sleutels + codekaartje
  • Complete Triumph Map met alles boekjes aanwezig
De Triumph Tiger 1200 GT is een indrukwekkend sport- en avontuurlijk voertuig, ontworpen voor de liefhebber die geen compromissen wil sluiten op het gebied van prestaties, comfort en technologie. Deze motorfiets is de belichaming van precisie-ingenieurschap en innovatieve functies, ideaal voor lange ritten en avonturen op uitdagende terreinen.

De Triumph wordt afgeleverd met:
- De 1.000 km onderhoudsbeurt, uitgevoerd bij de Triumph Dealer.
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Fabrieksgarantie

De Triumph komt uit 2025 en heeft 1.192 km gereden. De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat! 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Triumph Tiger 1200 850 900 1050 explorer 1215 660 800 xc xrt xrx XCA Speed triple street triple Triumph Tiger 1200 Rally Explorer GT Pro GT Explorer Triumph Tiger 1200 GT PRO Rally Pro
Opties en Accessoires:
ABS systeem (instelbaar)
Traction Control (instelbaar)
Verschillende rijmodi Rain, Road & Sport
Geoptimaliseerde bochten ABS en Tractiecontrole
Adaptieve bochtenverlichting
Integrale LED-Verlichting met DRL koplamp
LED-hulpverlichting
7-Inch TFT instrumentenpaneel met My Triump Connectiviteitssyteem
Actieve voorspanningsreductie
Handkappen
Keyless Ride 
1 keyless sleutel
2 normale sleutels + codekaartje
Complete Triumph Map met alles boekjes aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
T.D.K. Exclusive
Pallasstraat 42
Tilburg
Plan de route
0617684975
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion