Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 SPORT - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
DARK GREY METALLIC
Vermogen:
92 kW
Teller:
42.063 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! TRIUMPH TIGER 1050 SPORT NU VOOR €9850 !!


Deze prachtige Tiger heeft een beurt gehad met 2 nieuwe Michelin banden.



ABS / Alarmverlichting / Handvatverwariming / 3 Rij voorkeuren / Cruise-control / Bordcomputer / Orginele koffers / Valbeugel / Nederlands geleverd 24-01-2020 / 42063 km / 93 kW (125 pk) / 241 kg.  


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoRestyle
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
06-52831572
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion