Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE RS - 2018

Prijs:
€ 10.950,- € 11.250,-
Bouwjaar:
2018
Kleur:
Zwart
Vermogen:
110 kW
Teller:
34.307 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Triple 1050 RS

Bouwjaar 2018

km stand 34307

Zeer nette Nieuwstaat motor

Alle boekjes en sleutels aanwezig  .onderhoudhistorie aanwezig


De RS heeft meer vermogen (150 pk) en meer koppel (117 NM) dan de gewone R
Af fabriek vele extra's zoals
hellingshoek ABS en Traction Controle
5 inch TFT kleuren scherm
Brembo radiale remklauwen
Öhlins NIX30 43mm volledig instelbare voorvork
Öhlins TTX36 mono shock ook volledig instelbaar
Cruise controle
5 ride modes
Keyless ignition ( incl reserve sleutels)
Mooie Arrow uitlaten
Quick Shifter up en down
diverse carbon delen
Buddy seat cover... duo seat aanwezig

Deze motor wordt afgeleverd met een beurt (geen extra kosten)

3 maanden garantie

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS
© 2000 - 2025 Motoroccasion