Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 800 VOLUSIA - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Zwart
Vermogen:
38 kW
Teller:
43.040 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog nette , goed onderhouden Suzuki VL 800 Volusia met veel accessoires ! Wij bieden deze Volusia aan rijklaar en met 6 maanden garantie voor € 4.490,-

Extra's:

- Windscherm
- Kofferset
- Valbeugels
- Sissybar
- Floorboards
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Floorboards, Kofferset, Sissybar, Valbeugel, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion