Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki V- Strom 250 A
- ABS
- Gear indicator
- USB aabaansluiting
- TFT scherm
- Topkoffer Givi
- Boekjes / 2 sleutels
- Prachtige km stand 4615 km !!!!
- LET OP !!! vanaf 5 september tot en met 12 september zijn we een weekje op vakantie. Zaterdag de 13 zij n we weer aanwezig..
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-taks, vloeistofgekoeld, SOHC, parallel-twin |
Boring x slag | 53.5 mm x 53.5 mm |
Cilinder inhoud | 248 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 24 pk / kW bij 8.000 tpm |
Max. koppel | 23.4 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | primair 3.238 (68/21) |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | wave remschijf |
Remmen achter | wave remschijf |
Voorband | 110/80-17M/C 57H |
Achterband | 140/70-17M/C 66H |
Wielbasis | 1.425 mm |
Lengte | 2.150 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1.295 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 188 kg |
Leverbare kleuren | Zwart/Geel, Zwart |
Beschrijving | Met de V-Strom 250A heeft Suzuki een avontuurlijke troef in de lichte all-roadklasse. Een echte dual-purpose machine voor het A2-rijbewijs.



De V-Strom 250A, die ook wel DL250A wordt genoemd, heeft namelijk een 25 pk sterke tweecilinder aan boord en voelt zich daarmee niet alleen thuis in het stadsverkeer, maar ook op buitenwegen. Zeker omdat deze adventure-bike meer dan genoeg comfort biedt voor een flinke toertocht. Dat komt onder meer door de comfortabele zitpositie en het aerodynamische windscherm dat boven de ronde koplamp uittorent. Dit scherm is in de windtunnel ontwikkeld voor een goede, turbulentievrije bescherming tegen de rijwind.



Een ander sterk punt van de V-Strom 250A is de smalle bouw, waardoor rijders met elk postuur goed met de voeten bij de grond kunnen. De zuinige, goed beheersbare tweecilindermotor zorgt daarbij voor aansprekende prestaties en een laag verbruik, zodat een actieradius van meer dan 500 km mogelijk is. De als accessoire leverbare top- en zijkoffers zijn dan zeker geen overbodige luxe ... |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken