Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
nette SUZUKI SV 650!
Met:
- ixil demper
- telefoonhouder
- verstralers
- boekjes en facturen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-stroke, 2-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 90° V-Twin |
Boring x slag | 81.0 mm x 81.0 mm |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 76 pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | |
Vering voor | Telescopic, coil spring, oil damped |
Vering achter | Link type, coil spring, oil damped, spring preload adjustable |
Remmen voor | Dubbele schijf |
Remmen achter | Schijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W), tubeless |
Wielbasis | 1445 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 195 kg |
Leverbare kleuren | Wit / Zwart / Rood / Blauw |
Beschrijving | De nieuwe Suzuki SV 650 maakt het rijplezier van een V-twin bereikbaarder dan ooit. Dankzij de compacte afmetingen en het lage gewicht is de populaire allrounder gemakkelijk te besturen. Bovendien is de SV 650 krachtiger en zuiniger dan al zijn concurrenten. Slimme systemen als Easy Start en Low RPM Assist zorgen ervoor dat de bestuurder zich volledig kan focussen op wat belangrijk is: genieten van het motorrijden. Voor het A2-rijbewijs is de Suzuki SV 650 kosteloos leverbaar als 35 kW-uitvoering. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Edge" betekent: Going over the edge. Uitdrukking uit het Californische bikerslingo die wil zeggen dat een dusdanige snelheid wordt gekozen om een bocht in te gaan, liefst op een van de bergachtige wegen rond San Bernardino, dat de motorrijder uit de bocht vliegt, dan wel onderuit gaat. Hier is dus in letterlijke zin sprake van een edge, namelijk daar waar het wegdek ophoudt en het ravijn begint, maar ook in overdrachtelijke zin, waar het opzoeken van de uiterste limiet het overschrijden van die limiet met zich mee kan brengen. ‘Riding the ragged edge’ is rijden op het kantje van net niet vallen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken