Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw Zwart Grijs
Vermogen:
70 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Scherp sturen en volop koppel. Suzuki introduceert vandaag de nieuwe GSX-S950. Met dezelfde indrukwekkende styling en het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000, nu ook geschikt voor jongere motorrijders met het A2 rijbewijs!

Koppel
Suzuki biedt beginnende motorrijders vanaf komende augustus een heel nieuwe rijervaring. De nieuwe GSX-S950 krijgt de krachtige 999 cm3-viercilinder van de GSX-S1000, die nu 70 kW (95 pk) of 35 kW (48 pk) levert. Zo is hij ook geschikt voor motorrijders met het A2-rijbewijs. Vooral het hoge maximumkoppel van 76 Nm voor de 35 kW-variant (92 Nm voor de 70 kW-variant), maakt van de GSX-S950 de top van het A2-segment. Net als bij de nieuwe Suzuki GSX-S1000 is er bij de ontwikkeling sterk de nadruk gelegd op veel bruikbaar koppel bij lage en middelhoge toerentallen. Uiteraard voldoet de GSX-S950 aan de Euro5-emissienorm.

Design
De GSX-S950 krijgt hetzelfde agressieve design mee van zijn krachtigere broer. Ook de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp wordt overgenomen. De GSX-S950 krijgt een aantal uiterlijke verschillen om hem te onderscheiden van de GSX-S1000. Zo heeft hij een andere zilverkleurige KYB voorvork en een 5 inch TFT-kleurendisplay.

Bereikbaarder
In grote delen lijkt de GSX-S950 sterk op de GSX-S1000 en worden onder andere de lichtgewicht aluminium wielen, het aluminium frame en de van de GSX-R1000 afgeleide swingarm en achtervering overgenomen. Om hem bereikbaarder te maken voor een groter publiek zijn er ook een aantal zaken aangepast. Zo krijgt de GSX-S950 een andere zilverkleurige KYB-voorvork met dezelfde diameter (43mm), Tokico voorremklauwen en een ander stuur. Tegelijkertijd heeft hij wel dezelfde 19 liter grote brandstoftank, de Dunlop Roadsport 2-banden en ook de slipperclutch, gecombineerd met het Suzuki Clutch Assist System. Ook is de motorfiets geheel naar eigen smaak te maken met een breed assortiment aan accessoires.

Elektronicapakket
Standaard wordt de GSX-S950 uitgerust met een elektronicapakket dat bestaat uit het Suzuki Easy Start System, ABS, Low RPM Assist en het Suzuki Traction Control System (STCS). Dit laatste systeem heeft 3 standen en kan ook volledig uit.

Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met 6 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!

 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion