Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Suzuki SFV 650 Gladius met ABS. Deze motorfiets heeft slechts 3599 km. op de teller en is een Nederlandse motorfiets. Fijne sportieve naked bike voor vele doeleinden. Deze motorfiets kan op kenteken teruggevoerd worden naar 35Kw. Prijs op aanvraag. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 12 maanden garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 81.0 mm x 81.0 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 72 pk / 53 kW bij 8400 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 6400 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | staal |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 290 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 M/C 58W |
Achterband | 160/60 ZR17 M/C 69W |
Wielbasis | 1445 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 205 kg |
Leverbare kleuren | blauw/zwart, grijs/zwart |
Beschrijving | De Suzuki Gladius is een motorfiets waarbij een sportieve 650 cc V-twin motor samengaat met een elegante trendy uitstraling, een soepele handling en comfortabel rijgedrag. Een motorfiets die opvalt op de weg en die zelfs nog volop aandacht weet te trekken op de parkeerplaats. Dit is een combinatie van stijl en technologie, van efficiëntie en design, een ongeëvenaarde waarde op twee wielen, aangevuld met een extra dosis alledaags (rij)plezier en een zeer efficiënt brandstofverbruik van 1 liter op 24 kilometer. |
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
 |
Jan Dokter Motors |
|
Maanderweg 15
Ede
Plan de route
|
 |
0318-610081
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken