Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zwart
Vermogen:
24 kW
Teller:
67.431 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki AN400 Burgman

In nette staat zijnde comfortabele motorscooter uit 2013
Geschikt voor A2 rijbewijs
Km stand 67431
Met ABS
LeoVince uitlaatdemper
Handvatverwarming
Rugsteun voor duo passagier
Rijklaar prijs € 2795,-


Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs
Met ABS
LeoVince uitlaatdemper
Handvatverwarming
Rugsteun voor duo passagier
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
De Jonge Motoren
Stevinweg 14
Tholen
Plan de route
06-21908697
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion