Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 HPE SPORT ABS ASR - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Grijs
Vermogen:
29 kW
Teller:
21.258 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Stoere Piaggio MP3 500 Sport in mat grijs, afkomstig uit juni 2016 en met slechts 21.258 kilometer op de teller. Deze MP3 is voorzien van ABS en ASR voor extra veiligheid, comfortabele handvatverwarming en een ruime Givi 47 liter topkoffer met rugsteun voor de passagier. Geen import, maar door MotoVeda nieuw geleverd en volledig onderhouden, met de complete onderhoudshistorie aanwezig. De scooter heeft slechts twee eigenaren gehad en wordt geleverd met 6 maanden garantie.

 

Benieuwd naar deze mooie Mp3? Kom snel langs voor een bezichtiging of proefrit.
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion