Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Diverse
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Piaggio Beverly 310  Rijklaar: € 6.549,--
Piaggio Beverly S 310 Rijklaar: € 6.649,--
Piaggio Beverly 400  Rijklaar: € 7.649,--
Piaggio Bevelry S 400 Rijklaar: € 7.749,--

Kijk op de Piaggio website voor de lopende aanbiedingen

Wij hebben een DEMO op voorraad



DE PERFECTE BALANS

De Piaggio Beverly schreef het verhaal van de stedelijke mobiliteit. De stedelijke crossover die de perfecte fusie creëerde tussen de wendbaarheid van een high-wheeler en het comfort en de prestaties van een grote GT. Met alle modellen in het gamma aangedreven door Euro 5+ motoren, blijft hij de veelzijdigheid bieden die je zoekt en past hij zich stijlvol aan elke situatie aan, van dagelijks woon-werkverkeer tot een trip buiten de stad met of zonder passagier. Zijn twee karakters - het verfijnde van de Piaggio Beverly en het ruigere van de Piaggio Beverly S - vertegenwoordigen de ideale balans tussen elegantie en sportiviteit.

Aangedreven door schoonheid

Verfijnde lijnen en vormen die de krachtige prestaties weerspiegelen waarmee elke situatie met gemak kan worden aangegaan. Maar het zijn de kwalitatieve details die de Piaggio Beverly onderscheiden, de stedelijke crossover die de hedendaagse elegantie van Piaggio combineert met het dynamische karakter van een GT. De strakke voorkant, verfraaid met een honingraatrooster, integreert perfect met de taps toelopende achterkant, terwijl de full-LED verlichting de zichtbaarheid verbetert en de weg wijst bij elke rit. Want elk detail is ontwikkeld om ervoor te zorgen dat je in stijl reist, waar je dag je ook brengt.



  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Pels Motoren
De Gessel 1
De Meern
Plan de route
030-6622646
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion