Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO S - 2023

Prijs:
€ 16.990,- € 20.499,-
Bouwjaar:
2023
Kleur:
VERDE
Vermogen:
85 kW
Teller:
1.442 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S NEW BIKES
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Nu op voorraad! De volledig nieuwe en
revolutionaire Moto Guzzi V100
Mandello S. De V100 houdt het midden
tussen een roadster en een toermotor
met geweldige stuureigenschappen en is
revolutionair op vele vlakken; zo is
het de eerste vloeistof gekoelde
V-Twin uit Mandello (met een vermogen
van 115 Pk en 108 Nm koppel) en is de
motor uitgerust met adaptieve
aerodynamica. Het rijklaar gewicht met
volle 17L tank bedraagt slechts 233
Kg. Daarnaast behoren ABS, Traction
Control, Cruise control, diverse
rijmodi, TFT scherm, LED verlichting,
Brembo remmerij en een verstelbaar
windscherm tot de standaard
uitrusting. De V100 Mandello is
leverbaar in twee verschillende
kleurstellingen. Standaard wordt de
motor geleverd met 2 jaar
fabrieksgarantie, welke tegen
meerprijs uit te breiden is naar in
totaal 4 jaar. Er is een ruime keuze
aan fabrieksaccessoires beschikbaar,
zoals o.a. koffersets incl topkoffers,
valbeugels, middenbok,
handvatverwarming, mistlampen, grotere
ruiten, verhoogde en verlaagde
comfortzadels, etc. Heb je interesse?
Bel ons voor een proefrit en/of
offerte. Tot snel!! Nu is voor
16.990,- onze Demo te koop.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion