Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 890 ADVENTURE R
Bouwjaar 2023
11564 km
Zéér nette 890 adventure R, door ons nieuw verkocht en onderhouden. Voorzien van SC Project uitlaatdemper, Tech- en Rallypack, Handvatverwarming, Skidplate, Kriega zadeltassen, etc.
Zojuist voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe Pirelli Scorpion bandenset
Inclusief fabrieksgarantie 07-2025
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Trackpack
- Rallypack
- MSR
- Cruise control
- Quickshifter +
- ABS offroad
- Engine map selection
- Rally Mode
- MTC Spinadjuster
- Handvatverwarming
- Hoge kuipruit
- GPS steun + SP Connect houder
- PowerParts skidplate
- Bluetooth
- Kriega zadeltassen + bevestiging
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 196 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De vernieuwde KTM 890 ADVENTURE R bewijst dat de bestemming op de tweede plaats komt. Met zijn ongeëvenaarde vermogen om alles aan te kunnen, van snelwegen tot haarspeldbochten met rotsachtig grind, tot enkele geitenpaden, beschikt de KTM 890 ADVENTURE R over serieuze reismogelijkheden. Dankzij zijn ongelooflijk responsieve krachtbron, haarscherpe offroad-handling en de hele dag comfort, draait het allemaal om de reis. |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken