Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Oranje
Vermogen:
70 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 790 Duke uit 2026 haal je een motor in huis die snelheid, controle en rijplezier perfect weet te combineren. Met 70 kW vermogen is deze motor ideaal voor A2-rijbewijsbezitters die een sportieve, wendbare machine zoeken die direct reageert op iedere beweging. Met een rijklaargewicht van slechts 179 kilo is hij licht en wendbaar, waardoor je eenvoudig door druk verkeer manoeuvreert of scherp de bochten instuurt.

Veiligheid staat voorop met bochten-ABS die een speciale Supermoto-modus biedt. Dit zorgt ervoor dat je in scherpe bochten en bij wisselende ondergronden vertrouwen behoudt. De traction control voorkomt ongewenste slip, zodat je ook in uitdagende omstandigheden grip houdt. Ride by wire geeft je een directe en precieze gasrespons, wat zorgt voor soepel en voorspelbaar rijden.

Daarnaast is de KTM uitgerust met een helder TFT-display waarop je alle belangrijke gegevens snel en overzichtelijk afleest. De slipper clutch maakt het schakelen zonder schokken mogelijk, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. LED-verlichting zorgt voor een heldere, energiezuinige lichtbundel en een moderne uitstraling.

Kortom, deze KTM 790 Duke biedt je een complete, moderne rijervaring waarbij technologie en prestaties naadloos samenkomen. Of je nu dagelijks onderweg bent of toert op uitdagende routes, deze motor staat klaar om elke rit spannend en plezierig te maken.

Opties en Accessoires:
A2 geschikt!, Bochten ABS met Super Moto modus, LED Verlichting, Ride by Wire, Rijmodi, Slipper Clutch, TFT Display, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion