Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 8006
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor |
Boring x slag | 60 mm x 60 mm |
Cilinder inhoud | 373 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 44 pk / 32 kW bij tpm |
Max. koppel | 37 |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Single-speed automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 145 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen trellisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | Radiale vaste remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Zwevende remklauw met enkele zuiger |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 855 mm |
Drooggewicht | 158 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waarÂtegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastgeÂbonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drieÂhoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapitonÂneerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rugÂsteun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken