Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 2000 - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
PAARS
Vermogen:
76 kW
Teller:
54.367 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
kawasaki - vn-2000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2006
Garantie: TLM's inruilers

Van zijn eerste eigenaar ingeruild
voor de 2e eigenaar. Voorzien van een
ruime tassenset en windscherm. onlangs
heeft de eigenaar zelf de motorolie
vervangen en de riemen. Ook de banden
zijn vervangen in 2024. De kleur,
Purper, staat hem erg goed. Iets voor
jou?

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion