Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 F FIRESTORM - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Rood
Vermogen:
72 kW
Teller:
58.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda Vtr 1000F Firestorm
-1999
-58500km
-super nette motorfiets, komt van een echte liefhebber
-recent een beurt gehad, nieuwe banden, paar jaar geleden nieuwe carburateurs opgekomen.
-stalen remleidingen
-seatcover
-kleine knipperlichten
-donker ruitje
-2 sleutels aanwezig

€2150

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
SW Motoren
It Spyk 10E
Burdaard
Plan de route
0611706712
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion