Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Honda VFR 800 ABS V-TEC
- Sportdempers
- Topcase
- Getinte ruit
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11,6 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische benzine-injectie PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 108,8 pk / 80 kW bij 10.500 tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 8.750 tpm |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 245 km/u |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 109 mm |
Vering achter | Pro-Link schokdemper met instelbare veervoorspanning en instelbare uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.460 mm |
Lengte | 2.120 mm |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1.195 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Trial" betekent: Behendigheidswedstrijd voor mens en motorfiets, waarbij hindernissen als bijvoorbeeld zeer steile heuvels, onmogelijk scherpe bochten, snelstromende riviertjes en enorme keien moeten worden genomen, zonder de benen aan de grond te zetten. Voor trials worden speciale motorfietsen gebruikt met als belangrijkste ingrediënten: kleine draaicirkel (steile voorÂvork), grote grondspeling, laag gewicht, lage zithoogte en een grote trekkracht onderin, zie Indoortrial.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken