Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F DCT - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Wit/zwart
Vermogen:
127 kW
Teller:
72.897 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
honda - vfr-1200-f-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlandse VFR1200F ABS DCT.

Dit is een 2e generatie van dit model, de verbeterde versie.

Liefhebbers motor, eigen motor van de VFR 1200 specialist geweest en ook door hem onderhouden.
Laatste beurt gehad bij 70700 km, voorlopig geen onderhoud nodig.
Onderhoudshistory deels aanwezig.

ABS remsysteem.
TC traction control systeem.
DCT automatische versnellingsbak.
Zelf schakelen met de knoppen op het stuur is natuurlijk ook mogelijk.

Comfort zadel.
Sportdemper en originele demper.

* deze motor is net binnen, meer foto's volgen na het poetsen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion