Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
ANTRACIET
Vermogen:
Teller:
141.626 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dikke toerbuffel met het betrouwbare
V-4 1300cc motorblok. Met ABS -
Topkoffer - handvat verwarming -
spiegel en kuip spoilerset - en Dual
Combined Brake System. Prijs is
rijklaar Incl. afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Streetbikes
Patrijsstraat 2-A
Fijnaart
Plan de route
0168-463883
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2025 Motoroccasion