Nieuwsbrief:

HONDA  NT 650 V DEAUVILLE - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
.
Vermogen:
41 kW
Teller:
71.089 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bosgoed Budget: Scherpe meeneemprijs voor een volledig gecontroleerde motorfiets
Dit afleverpakket bevat: Geen garantie, Onderhoud tegen scherpe meerprijs, Technische controle, Veiligheidscontrole (slijtagedelen etc.))

Een keurige, door inruil verkregen Honda Deauville.
Heeft in juni 2024 bij 69.000 km (2.000 km geleden) nog groot onderhoud gehad bij Motoport.
De uitgevoerde werkzaamheden daarbij:

- 2 nieuwe Michelin's
- Carburateurs afgesteld
- Remvloeistof vervangen
- Motorolie + filter vervangen
- Cardanolie vervangen
- Klepspeling gecontroleerd
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Nieuwe remblokken

De rekening van € 1.105,13 hiervan is aanwezig.

Ofwel, met deze Deauville koop je voor een uiterst vriendelijke prijs een uiterst betrouwbare en goed onderhouden motor.
Hij is licht, wendbaar en comfortabel.
Met mooie, geïntegreerde en afsluitbare zijkoffers is het ook nog eens een praktische reisgenoot.

Verwacht geen nieuwstaat motor, maar voor zijn leeftijd en kilometerstand is hij bijzonder netjes.
Geen (om)valschade en absoluut roest- en pekelvrij.
Noemenswaardige beschadigingen zijn twee barstjes in de topkuip links en rechts. Foto's hiervan zijn toegevoegd.

De scherpe prijs is o.b.v. 'zo mee', zonder garantie.

= Bedrijfsinformatie =

**Zomeravond bij Bosgoed**
Tropische temperaturen - Flexibele openingstijden
Met deze warme temperaturen overdag maken wij graag 's avonds tijd voor je.
Er gaat niets boven een heerlijk verkoelend zomeravondritje. Laat ons weten wanneer het je schikt, en wij zijn er voor je.
Wél op afspraak, maar áltijd vrijblijvend!

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

Kies je voor een Bosgoed Motor dan kies je voor:
- Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Iedere motor wordt 'rijklaar' afgeleverd, met focus op betrouwbare, goed onderhouden techniek en veiligheid (banden, remmen etc).
Afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand is garantie aanwezig. Wat op deze motor van toepassing is, staat vermeld.

- Heldere en snelle communicatie
Wij zeggen wat we doen, en wij doen wat wij zeggen.
Wat wij beloven, komen wij na.
Op iedere vraag wordt snel gereageerd. Niet alleen binnen kantoortijden, maar 7 dagen per week, ook in de avond.
Wij helpen je graag om de juiste keuze te maken, maar altijd op een volledig ongedwongen wijze.

- Duidelijkheid en transparantie
Onze prijzen zijn altijd volledig inclusief, zonder enige vorm van verborgen kosten, in welke vorm dan ook.
Iedere motorfiets krijgt een technische controle, vastgelegd in een technisch rapport, zodat u inzage heeft in de uitgevoerde werkzaamheden om hem volgens onze kwaliteitsstandaard afleverklaar te maken.

- Tevredenheid
Wij worden écht blij van tevreden klanten en gaan heel ver om dit te realiseren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bosgoed Motoren
Eperweg 50A
Heerde
Plan de route
0578-215077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion