Nieuwsbrief:

HONDA  FORZA 350 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
PEARL FALCON GRAY
Vermogen:
21 kW
Teller:
17.300 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
honda - forza-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

kOOPZONDAG 7 SEPTEMBER VAN 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Electrisch verstelbaar windscherm, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Middenbok, Topkoffer, Topkofferrek, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Premium Motors
Steenbokstraat 27
Apeldoorn
Plan de route
055-3602034
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion