Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 450 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
EXTREME RED
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

In 2002 veranderde onze CRF450R de spelregels.

Hij schoot uit de startblokken en neemt steevast het voortouw, dankzij de voortdurende ontwikkeling van HRC en input van 's werelds beste MXGP-rijders.

Aan de ongelofelijk snelle formule waarmee de CRF450R kampioen is geworden, de lichtgewicht wendbaarheid en kwaliteiten in bochten hebben we nog meer elementen toegevoegd.

Het chassis en de ophanging zijn volledig vernieuwd, voor laserscherpe stabiliteit in de bochten over veeleisend terrein.

De motor is nog krachtiger met verbluffende prestaties bij lage toerentallen en nauwkeurige gashendelcontrole.

Wil je met voorsprong vertrekken? Dan zit je hier goed.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion