een hele nette honda Rebel 500 orginele NL motor alles compleet sleutels boekjes
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoeld DOHC
Boring x slag
67 mm x 67 mm
Cilinder inhoud
471 cc
Comp. verhouding
10,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
46,9 pk / 34 kW bij 8,500 tpm
Max. koppel
43.3 Nm bij 6,000 tpm
Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11,2 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41mm telescopische vork
Vering achter
Showa with pro-link system
Remmen voor
320 mm enkele schijf met ABS
Remmen achter
240 mm enkele schijf met ABS
Voorband
130/90-16M/C 67H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,488 mm
Lengte
2,188 mm
Breedte
820 mm
Hoogte
1,094 mm
Zithoogte
690 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green.
Beschrijving
Voel je vrij

Druk je stempel.



De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten.
Dealerschappen:
APRILIA, KAWASAKI
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motorÂmerk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt
verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het AmeriÂkaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het EnÂgelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.