Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
ZWART
Vermogen:
34 kW
Teller:
6.785 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Te koop bij Motor Venray: een prachtige Honda CMX 500 Rebel uit 2020 met slechts 6.785 kilometer op de teller, geschikt voor bestuurders met een A2-rijbewijs. Deze motor biedt een perfecte combinatie van stijl en toegankelijk rijplezier.

De Rebel is uitgerust met een mooie tas van Legend Gear, ideaal om je spullen veilig en gemakkelijk mee te nemen. Daarnaast voegt de sissybar niet alleen een stoere look toe, maar biedt ook extra comfort voor een eventuele passagier.

Met 12 maanden garantie kun je zorgeloos de weg op. Kom langs bij Motor Venray en ontdek zelf de charme van deze Honda CMX 500 Rebel, ideaal voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion