Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Cbr 650 F
BJ 2017
4583 KM
Bovag garantie
Motor is in zeer nette staat
Voor meer informatie kunt u bellen 06-51609377
Welkom bij MB Motoren Klazienaveen
Naast deze motor hebben wij ongeveer nog 40 occasions, die goed onderhouden zijn en scherp geprijsd!
Wij ruilen en kopen ook motoren in!
Ook zijn wij Bovag lid
Wij zijn te bereiken op tel: 0651609377
Of mail naar info@mbmotoren.nl
Wij zijn geopend op de volgende tijden:
Maandag en dinsdag alleen op afspraak
Woensdag van 10uur tot 18uur
Donderdag van 10uur tot 18uur ( s'avonds op afspraak)
Vrijdag van 10uur tot 18uur
Zaterdag van 10uur tot 17uur
Zondag gesloten
Graag tot ziens !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-Cilinder, vloeistofgekekoeld, viertakt DOHC, 4 kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11,4:1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | pk / 64 kW bij 11,000 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 8,000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling met spiraalveren |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamant staal |
Vering voor | 41mm SDBV telescopische vork |
Vering achter | Monoshock damper with adjustable preload, 43.5mm stroke |
Remmen voor | 320 x 5.0mm dubbele hydraulisch bediende schijf met dubbelzuigerklauwen en gesinterd metalen remblokken |
Remmen achter | 240 x 5mm hydraulisch bediende schijf met enkelzuigerklauw met kunststof remblokken |
Voorband | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 mm |
Lengte | 2,110 mm |
Breedte | 755 mm |
Hoogte | 1,145 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matte Gunpowder Black Metallic, Sword Silver Metallic, Pearl Metalloid White, Milennium Red |
Beschrijving | Een nieuwe soort middenklasser die een sportief design combineert met dagelijks gebruiksgemak voor in de stad. |
Op zoek naar een motor of motoronderdelen?
Wij verkopen motoren van merken als Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati en BMW.
Daarnaast voeren wij reparaties en onderhoud uit aan uw motor in onze werkplaats.
We hebben in onze showroom alles wat u als motorrijder nodig heeft, zo kunt u bij ons terecht voor:
Top kwaliteit gebruikte motoren,
Uitstekende service en garantie,
Onderhoud en reparaties van alle merken,
Financiering mogelijkheden,
Inkoop of inruil van uw motor,
35 KW mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Wilt u meer informatie of heeft u vragen?
U bent van harte welkom in onze shop in Klazienaveen (regio Emmen).
 |
MB Motoren |
|
Langestraat 131-D
Klazienaveen
Plan de route
|
 |
06-51609377
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken