Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE SP - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
RED
Vermogen:
Teller:
35.079 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

De Honda CBR1000RR Fireblade SP1 uit 2017 is een echte knaller: 189 pk in een strak en licht pakket van nog geen 200 kilo.

Met zijn semi-actieve Öhlins vering, Brembo-remmen en titanium tank voelt hij zich helemaal thuis op het circuit, maar verrast hij ook met soepel rijgedrag op de weg.

Kort gezegd: een superlichte, high-tech sportmotor die snelheid, precisie en rijplezier perfect samenbrengt.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion