Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 C-ABS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Rood
Vermogen:
66 kW
Teller:
19.519 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
honda - cb-1100-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion