Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FLHX / Street Glide
Bouwjaar: 2012
KM stand: 31716 Km
Kleur: Vivid Black
Cilinder inhoud: 1690 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 MaandenAl onze motoren worden geleverd inclusief:
3 of 6 maanden garantie
Afleverbeurt
Volle tank benzine
Poetsbeurt
Tenaamstelling
Let op het betreft hier een consignatie motor.
Motor word verkocht in opdracht van de klant.
Inruil is beperkt mogelijk.
ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires: ABS.
Cruise Control.
Rockfort Radio.
Hak / Teen schakeling.
Valbeugel.
3-1 achterlichten.
Freedom dempers.
motor verkeerd in zeer nette staat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
Cilinder inhoud | 1690 cc |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 134 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | negen voudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.594 |
Overbrenging | getande riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | nb km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | BW 130/80B18 63H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 mm |
Lengte | 2430 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 715 mm |
Drooggewicht | 355 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Scarlet Red, Merlot Sunglo, Sedona Orange, Black Denim, White Hot Denim, Psychedelic Purple / Vivid Black, Apple Green / Vivid Black |
Beschrijving | |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 |
Joeys Motor Ranch |
|
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2019811
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HUSQVARNA