Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ZWART
Vermogen:
50 kW
Teller:
7.705 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
harley-davidson - sportster-xl-1200-t-superlow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Mooie Sportster 1200 met origineel 7705 km .VAN EERSTE eigenaar .Nieuw bij de officiele HD-Dealer in Nederland gekocht .
De motor is voor zien van H-D tassen set en detacheble windscherm.
Voor €11990,- staat de motor rijklaar .
Nu ZOMER DEAL ....€10990,- RIJKLAAR. !

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Duo seat, Duo steps, Gietwielen, H-D afneembaar windscherm, H-D Alarm, H-D Lederen kofferset, Keyless start, Onderhoudsboekjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion