Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Zwart
Vermogen:
56 kW
Teller:
20.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstci
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
zeer mooie heritage met longshot uitlaat fatboy stuur etc

alle inruil mogelijk 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
South-East Motorcycles
Provinciale weg 7
Beugen
Plan de route
0485-361205
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion